منو اصلی
شرکت آرد روشن یزد - مشروح خبر :: بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی

 

 

بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی

بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی و مسئولین کشوری از شرکت آرد روشن یزد  
کارخانه آرد روشن با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، مدیر عامل و رییس هیات مدیره بازرگانی دولتی منطقه 10 کشور، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور، معاون برنامه ریزی استاندار و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "علی قنبری" روز پنج شنبه 13 آذر ماه در جریان بازدید از کارخانه آرد روشن یزد، اظهار داشت: تمام تلاش های لازم در جهت تقویت واحدهای صنعتی در استان صورت خواهد گرفت.
وی همچنین رفع مشکلات کارخانه آرد روشن را لازم دانست.
 معاون برنامه ریزی استاندار یزد نیز تلاش های این واحد تولیدی در حل مشکلات استان در زمینه های مرتبط را یادآور شد و افزود: برای رفع مشکلات این واحد تولیدی همراهی لازم از طرف استان صورت خواهد گرفت.
گفنی است این کارخانه هم اکنون روزانه 350 تن تولید آرد دارد که اشتغال 50 نفر را به دنبال داشته است و با راه اندازی طرح توسعه خود تولید خود را به 850 تن در روز خواهند رساند و بیش از 50 نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد شد.
لازم به ذکر است طرح توسعه این واحد تولیدی با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و هم اکنون 70 درصد از آرد مصرفی در پخت نان و صنوف یزد در این واحد تولید می شود.

جهت نمایش تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران
Designed in Narvan | Developed and support by Diba Group | Powered by DCMS 3.2
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
Designed in
Narvan
|   پیاده سازی و پشتیبانی: گروه ديبا  |
Powered by DCMS 3.2