منو اصلی
شرکت آرد روشن یزد - مشروح خبر :: راه اندازی خط تولید 500تنی شرکت آرد روشن یزد

 

 

راه اندازی خط تولید 500تنی شرکت آرد روشن یزد

همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) خط تولید 500 تنی کارخانه آرد روشن یزد با موفقیت تمام ، در مرحله راه اندازی و بهره برداری قرار گرفت :  

در هفته سوم دی ماه سال 93 و همزمان با آغاز هفته وحدت ، طبق برنامه زمان بندی شده ، خط تولید 500 تنی کارخانه آرد روشن یزد با همکاری بی وقفه تمامی عوامل فنی و تیم های مهندسی و کارکنان این شرکت با موفقیت کامل راه اندازی آزمایشی شد .

این خط تولید با استفاده از ماشین آلات مدرن شرکت بولر ( که سالها با داشتن کارخانجات متعدد در اروپا و آسیا ، پیشتاز دانش و صنعت بزرگ تولید ماشین آلات در زمینه های مختلف صنایع غذایی از جمله خط تولید آرد ، در دنیا می باشد ) و فناوری نوین کشور سوئیس بنیان نهاده شده است .

با راه اندازی کامل و بهره برداری از این خط تولید پیشرفته ی آرد که کیفیت و سلامت محصولات این شرکت را ارتقاء بخشیده است ، در کیفیت و سلامت محصولات آردی به مانند : تولید انواع نان ، ماکارونی و اقسام مختلف شیرینی ها و . . .  نقش مهمی را نیز  ایفا خواهد نمود ، از این رو با قرار گرفتن محصولات آردی سالم در بخش اعظم تغذیه مردم ، سرمایه گذاری انجام شده را سرمایه ای ملی دانسته و افتخار ثمره تکنولوژی نوین جهانی با همت متخصصان و تلاشگران ایرانی را به مردمان دیار قنات و قنوت و قناعت تبریک می گوئیم .

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران
Designed in Narvan | Developed and support by Diba Group | Powered by DCMS 3.2
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
Designed in
Narvan
|   پیاده سازی و پشتیبانی: گروه ديبا  |
Powered by DCMS 3.2