منو اصلی
شرکت آرد روشن یزد - مشروح خبر :: سالروز حماسه 17 شهریور سال 1357 و یاد شهدای آن جمعه خونین ، گرامی باد .

 

 

سالروز حماسه 17 شهریور سال 1357 و یاد شهدای آن جمعه خونین ، گرامی باد .

هفده شهریور سال 1357 ، روزی دیگر در تاریخ کشور است که ملت ایران در به ثمر رساندن شعار « استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی » حماسه ای دیگر را خلق نمودند ، این روز را با یاد شهدای والام مقام آن گرامی می داریم .  

هفده شهریور ، روز حماسه ملت ایران بود ؛ روزی که در آن ، خون های بسیاری بر زمین ریخته شد و از ثمره آن ، درخت تنومند جمهوری اسلامی به بار نشست . مردم دلیر و شجاع ، جوانان غیور و با ایمان ، مرد و زن ، پیر و جوان ، همه و همه در این روز چون سیلی خروشان به خیابان ها جاری گشته و بر ضد رژیم پهلوی شعار دادند و مخالفت آشکار خود را اعلام داشتند . آنان از جان شان گذشتند تا مردم ایران پیروز و سربلند باشند . به جاست این روز را گرامی بداریم و در پاس داشت خون پاک شهیدان والا مقام آن بکوشیم .

سلام بر آفرینندگان حماسه جمعه سرخ و خونین . سلام بر آنان که فریاد الله اکبرشان ، چونان آذرخشی سهمگین ، نعره های غرور آمیز و مستانه طاغوتیان را در هم شکست و امید ماندگاری آنان را در ایران اسلامی ، به یأس مبدل ساخت .

سلام بر هفده شهریور ؛ روزی که شهیدان ، شعار پر طنین « استقلال ، آزادی  ، جمهوری اسلامی »  را تجسم عینی بخشیدند و آن را با خون مطهر خویش امضا کردند .

سلام بر این روز بزرگ که بهترین انسان ها ، در خون های پاک شان غلطیدند و البته رفتند تا اسلام و قرآن زنده شود . رفتند تا دیگر یاران بمانند . راهشان پر رهرو و نامشان در قاموس شاهدان انقلاب ، پر رنگ و مزین باد .

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران
Designed in Narvan | Developed and support by Diba Group | Powered by DCMS 3.2
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
Designed in
Narvan
|   پیاده سازی و پشتیبانی: گروه ديبا  |
Powered by DCMS 3.2