منو اصلی
شرکت آرد روشن یزد - مشروح خبر :: دهم اردیبهشت ، روز ملی خلیج فارس بر همه ایرانیان و ایران دوستان خجسته باد .

 

گرامی داشت روز ملی خلیج فارس

 

دهم اردیبهشت ، روز ملی خلیج فارس بر همه ایرانیان و ایران دوستان خجسته باد .

روز ملی خلیج فارس ، خلیج فرهنگ و تمدن فارس ، خلیج صلح و دوستی فارس ، خلیج نجابت و اصالت فارس ، خلیج اتحاد و اقتدار فارس ، خلیج رشادت و عزت فارس ، خلیج ایستادگی و حماسه فارس ، خلیج امید و زندگی فارس ، خلیج همیشه فارس را گرامی می داریم .  

خلیج فارس نشانه‌ ای از تمدن کهن ، اقتدار ، شوکت و امید ایران و ایرانی است و میراثی گرانسنگ که ایرانیان آزاد اندیش روزگار کهن ، برای ما به یادگار گذاشته اند تا همواره مایه فخر و مباهات ما و نسل های آینده باشد .

10 اردیبهشت ، روز ملی خلیج فارس روزی افتخارآمیز در تاریخ ایران است . روزی که تنها محدود به یک روز نمی باشد و قدمتی به درازای حیات پنج هزار ساله ی تمدن ایرانیان و حرمتی دارد برابر با تمام خون های پاک شهیدان که برای این خاک مقدس از خود گذشتند و اشک تمام زنان و شیون همه ی کودکان که رنج و فراق را تحمل کردند . روزی که به پاس از خود گذشتگی های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال‌گران متجاوز پرتقالی بعد از ۱۱۷ سال تسلط جابرانه‌ بر سواحل جنوبی کشور ( ۲۱ آوریل ۱۶۲۲ میلادی ) در پی رشادت‌ های سپاه ایران به رهبری امیرالامرای فارس ( امام قلی‌خان ) در دوران شاه عباس صفوی ، به این نام خوانده شده است .

این روز مجال مغتنمی است بر یادآوری حماسه ‌ها و ستودن مردمانی که در طول حیات تمدن ایران اهتمام بر خلق سرافرازی برای ایران عزیزمان داشتند .

باشد که ما نیز در رسالت پاسداشت حرمت و عزت این مرز و بوم که بر عهده تک تک فرزندان ایران گذارده شده است ، همت گماریم و ثابت قدم باشیم و بمانیم .

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران
Designed in Narvan | Developed and support by Diba Group | Powered by DCMS 3.2
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
Designed in
Narvan
|   پیاده سازی و پشتیبانی: گروه ديبا  |
Powered by DCMS 3.2